داستان برند کالیستا، داستانی از یک دنیای رنگارنگ

داستان برند کالیستا، داستانی از یک دنیای رنگارنگ

حسین رمضان نیا
خرداد ۳۰, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

داستان برند کالیستا، داستانی از یک دنیای رنگارنگ

برند کالیستا یکی از برندهای لوازم آرایش ایرانی است که با ظاهر رنگی و زیبای خود توانسته است همراستا با بسیاری از برندهای خارجی قرار گیرد و بسیاری از ایرانیان برای تهیه لوازم آرایشی مورد نیاز خود تنها به این برند تکیه می‌کنند. بازی با رنگ‌ها از بارزترین ویژگی‌های این برند به شمار می‌رود و همین امر آن را به یک برند محبوب تبدیل کرده است. طراحی ظاهر مناسب یکی از مهمترین مواردی است که تمامی کسانی که در حوزه کسب و کار فعال هستند، باید به آن توجه داشته باشند. در ادامه شما را با داستان برند کالیستا آشنا می‌کنیم.

این برند در چه سالی کار خود را آغاز کرد؟

اولین مسئله‌ای که در داستان برند کالیستا باید به آن اشاره کنیم زمان ظهور این برند است. شرکت کیمیا تک تولید کننده محصولات و لوازم آرایشی است و برند کالیستا تحت مالکیت این شرکت قرار دارد. این شرکت کار خود را در سال 1381 آغاز کرد و در آن زمان بر واردات محصولات آرایشی خارجی تمرکز داشت. در تمامی این مدت در تلاش بود تا یک برند ایرانی را راه‌اندزی کرد و در پایان با تحقیقاتی که در حوزه لوازم آرایشی انجام می‌دهد به یک تولید کننده تبدیل شد. برند کالیستا در سال 1395 راه‌اندازی شد و به زودی توانست بخش عظیمی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

کالیستا به چه معناست؟

زمانی که به شما می‌گوییم می‌خواهیم در مورد داستان برند کالیستا صحبت کنیم، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کالیستا به چه معناست. کالیستا نامی بر گرفته از زبان لاتین است و به معنای: «تو زیباترینی» است. همین امر در داستان برند کالیستا به خوبی به چشم می‌خورد. بازی با رنگ‌ها باعث شده است که کالیستا این حس را به تمامی کاربرانش القا کند که تو زیباترین هستی و باید از بهترین لوازم آرایشی برای به رخ کشیدن زیبایی‌هایت استفاده کنی! انتخاب هوشمندانه این نام باعث شده است که برند کالیستا به یکی از برندهای مهم در حوزه آرایشی تبدیل شود.

داستان برند کالیستا، داستانی از یک دنیای رنگارنگ

مهمترین اصول در برند کالیستا

اصول متعددی در داستان برند کالیستا به چشم می‌خورد و همین امر آن را به یک برند بسیار مهم تبدیل کرده است. اگر شما می‌خواهید کار خود را به عنوان یک برند در هر حوزه‌ای شروع کنید، در مرحله اول باید به اصول کاری توجه داشته باشید و با تشکیل اتاق فکر آنها را مشخص نمایید.

کیفیت بالا

از مهمترین ویژگی‌ها و اصولی که برند کالیستا خود را پایبند به آن می‌داند کیفیت بالاست. مواد اولیه که در این محصولات به کار می‌روند همگی مورد تایید لابراتورهای پیشرفته و معتبر هستند و هیچ‌گونه ناخالصی که به سلامتی آسی برساند در آنها به کار نرفته است. در واقع؛ شاید بتوان گفت این مسئله مهمترین اصل در داستان برند کالیستا است. تمامی کسانی که از محصولات کالیستا استفاده کرده‎اند به این موضوع اشاره می‌کنند محصولات این برند بسیار با کیفیت هستند و حتی با نمونه‌های خارجی برابر می‌کنند. این مسئله برند کالیستا را به یک برند ویژه و منحصر به فرد ایرانی در حوزه تولید محصولات آرایشی تبدیل کرده است.

عدم استفاده از تست حیوانی

مسئله دیگری که باعث شده است برند کالیستا به یک برند برتر در این حوزه تبدیل شود عدم استفاده از تست حیوانی است. تست حیوانی بر روی گونه‌های مختلفی از جمله خرگوش‌ها انجام می‌شود و این مسئله می‌تواند منجر به بروز واکنش‌های شدید پوستی و در پایان مرگ حیوانات شود. طرفداران حقوق حیوانات بر این اصل تاکید می‌کنند این روش تولید اشتباه است و می‌تواند نشان‌دهنده جنایات انسانی باشد که باید متوقف گردد. با تمامی این تفاسیر، عدم استفاده از تست حیوانی در داستان برند کالیستا نقطه عطفی است که باعث پیوند بیشتر کاربران با این برند می‌شود.

توجه به روش بسته‌بندی

همانطور که بارها در طول این متن و در داستان برند کالیستا به آن اشاره کردیم بسیاری از کاربران محصولات این برند را همراستا با نمونه‌های خارجی می‌دانند. یکی از دلایل این امر بسته‌بندی بسیار شیک و هدفمند است. برند کالیستا در زمان بسته‌بندی به تمامی اصول و استانداردها پایبند است. از طرف دیگر، تلاش می‌کند زیبایی را در کار خود پیاده‌سازی کند و از رنگ‌ها و طرح‌های اثرگذار برای جلوه بیشتر محصولاتش استفاده نماید. این اکر باعث شده است برند کالیستا به یک برند جاودان در ذهن مشتریان تبدیل شود.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

شاید یکی از مهمترین مواردی که در داستان برند کالیستا بسیار برجسته است قیمت مناسب در برابر کیفیت بسیار بالای این محصولات است. تمامی کسانی که از محصولات برند کالیستا استفاده کرده‌اند به این موضوع اشاره می‌کنند کیفیت بسیار بالای این محصولات با برندهای تاپ جهانی همخوانی دارد. از طرف دیگر، کاربران ایرانی مجبور نیستند هزینه زیادی را برای خرید این محصولات پرداخت کنند و در نتیجه می‌توانند با پرداخت هزینه مناسب و معقول به بهترین لوازم آرایشی با کیفیت بالا و بدون آسیب‌رسانی به بدن و پوست استفاده نمایند. این ویژگی تدابیر هوشمندانه این برند را نشان می‌دهد.

کالیستا بیوتی یه برند ایرانی است یا چینی؟

بهتر است بدانید به تازگی چین تولید محصولات آرایشی با نام کالیستا بیوتی را آغاز کرده است. این برند هیچ گونه ارتباطی به برند ایرانی کالیستا ندارد. اگر می‌خواهید محصولات برند کالیستا را خریداری کنید، باید به مراکز معتبر بروید. همچنین، باید بدانید نام بیوتی در برند ایرانی کالیستا وجود ندارد و این تنها یک تشابه اسمی است که تمامی خریداران باید از آن اطلاع داشته باشند. در داستان برند کالیستا به خوبی متوجه می‌شوید هدف این برند خودکفایی ایران از محصولات آرایشی خارجی بوده است.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد داستان برند کالیستا در اختیار شما قرار دهیم. برند کالیستا یک برند ایرانی است که بر تولید محصولات آرایشی  تمرکز دارد و توانسته است با تولید محصولات بسیار با کیفیت ایرانی به خودکفایی صنعت آرایشی ایران کمک نماید. استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و توجه به نیازهای مشتریان از برجسته‌ترین نکاتی هستند که در داستان برند کالیستا به چشم می‌خورند و همین امر باعث شده است که این برند به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. اگر شما نیز یک برند تازه هستید و می‌خواهید کار خود را آغاز کنید باید به تعیین استراتژی‌های درست کاری از همین ابتدا توجه داشته باشید.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید