داستان برند سینره

داستان برند سینره، برندی از دل طبیعت برای تجربه زیبایی

حسین رمضان نیا
خرداد ۲۸, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

داستان برند سینره، برندی از دل طبیعت برای تجربه زیبایی

وقتی صحبت از برندهای ایرانی می‌شود یکی از برندهایی که به چشم می‌خورد برند سینره است. این برند در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد و توانسته است به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این برند در تلاش است از گیاهان دارویی برای زیبایی پوست و مو استفاده کند و همین امر باعث شده است که در میان مصرف کنندگان جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. داستان برند سینره مانند هر برند ایرانی ترکیبی از استراتژی‌های هوشمندانه کسب و کار و توسعه فردی است.

سینره به چه معناست؟

قبل از آنکه بخواهیم به داستان برند سینره بپردازیم، شاید جالب باشد معنی سینره را بررسی کنیم. اگر نگاهی به فرهنگ لغت داشته باشید متوجه می‌شوید این نام بر اساس نام گیاهی که متعلق به تیره گیاهن زینتی است، انتخاب شده است و گلهای زیبای آبی متمایل به بنفش دارد. همچنین، این گیاه کمی معطر است و حس خوبی را به وجود می‌آورد. انتخاب این نام یکی از هوشمندانه‌ترین کارهای این برند است. زیرا نام می‌تواند ماهیت کسب‌وکار شما را به مشتریانتان نشان دهد.

این برند چه زمانی تاسیس شد؟

اولین بخش از داستان برند سینره با معرفی سال شروع فعالیت آن آغاز می‌گردد. این برند که تحت مالکیت شرکت دانش بنیان طبیعت زنده قرار دارد کار خود را در سال 1376 آغاز کرد. هدف اصلی که در داستان برند سینره بسیار برجسته است تولید محصولات با کیفیت برای مراقبت از پوست و مو است. در آن زمان محصولات خارجی زیادی که پایه گیاهی داشتند وارد ایران می‌شدند. به همین دلیل، تولید کنندگان ایرانی تلاش کردند با استفاده از منابعی که در ایران وجود دارد محصولات بهداشتی را تولید کنند و با قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار مصرف‌کنندگان ایرانی قرار دهند.

داستان برند سینره

برند سینره، برند مورد تایید آکادمی‌های بین‌المللی پزشکی

از جمله مواردی که در داستان برند سینره باید مورد توجه قرار گیرد همکاری با نیروهای متخصص داخلی است. همین امر باعث شد که این برند در سال 1388 عنوان برند برتر را از آن خود کند. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست و همگی آنها بر پایه متدهای روز دنیا تولید می‌شوند. برند سینره مورد تایید آکادمی بیماری‌های پوست و مو لندن است.

کارخانه برند سینره در کجا قرار دارد؟

همانطور که در داستان برند سینره متوجه شدید این برند کار خود را بر اساس استفاده از مواد گیاهی آغاز کرده است. به همین دلیل، کارخانه خود را در یاسوج قرار داده است که دسترسی نزدیکی به منابع گیاهی داشته باشد. فرمولاسیون محصولات این برند بسیار ویژه است و حاصل تلاش محققان ایرانی و همکاری آنها با محققان در سوئیس و فرانسه است.

احترام به طبیعت هدف اصلی برند سینره

از جمله مواردی که در رابطه با داستان برند سینره باید به آن اشاره کنیم احترام این برند به طبیعت است. این برند در تولید محصولاتش هرگز از آزمایشات حیوانی استفاده نمی‌کند. امروزه بسیاری از برندهای بزرگ آرایشی محصولاتشان را بر اساس تست حیوانی تولید می‌کنند. این تست بر روی حیواناتی نظیر خرگوش انجام می‌شود که می‌تواند زخم‌های بزرگی را بر روی پوست حیوانات به وجود بیاورد و در پایان منجر به مرگ آنها شود. با توجه به این موضوع که برند سینره اساس کار خود را تولید محصولاتی از دل طبیعت قرار داده است باید بدانید پروسه تست حیوانی از این برند حذف شده است. همین امر باعث شده است برند سینره مورد توجه انجمن‌ها و مدافعان حقوق حیوانات قرار گیرد.

تولید محصولات ارگانیک

به طور کلی، برند سینره می‌خواهد به دنیا بگوید که استفاده از محصولات ارگانیک چیزی است که به آرامش انسان‌ها کمک می‌کند. انسان‌ها زمانی که پا بر روی این کره خاکی گذاشتند برای بقای خود از محصولات ارگانیک استفاده می‌کردند. پیشرفت تکنولوژی و رشد زندگی شهری باعث شد که انسان‌ها از طبیعت فاصله بگیرند. اما باید بدانید اکنون نوبت آن رسیده است که دوباره به دل طبیعت بازگردیم. داستان برند سینره بر اساس تولید محصولات ارگانیک و امن شکل گرفته است و شاید بتوان گفت همین امر آن را به یک برند ایده‌آل تبدیل کرده است.

محصولات برند سینره

برند سینره محصولات متنوعی را تولید می‌کند و خریداران می‌توانند به لیست کاملی از محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی داشته باشند. برخی از محصولات پرطرفدار این برند عبارتند از:

  • کرم مرطوب کننده سینره
  • کرم ترمیم کننده سینره
  • کرم ضد آفتاب سینره
  • کرم ضد چروک سینره
  • کرم ضد جوش سینره
  • شامپو سینره
  • تقویت مژه سینره

لوسیون بدن سینره از جمله محصولات این برند است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند با تولید محصولات دیگری نظیر کرم موبر، رول‌های ضد تعریق، شوینده صورت و کرم پودر توانسته است به یک برند برتر ایرانی تبدیل شود.

ویژگی‌های اصلی محصولات برند سینره

یکی از مهمترین مواردی که در داستان برند سینره به چشم می‌خورد توجه به کیفیت است. تمامی محصولات سینره کیفیت بسیار بالایی دارند و توانسته‌اند پاسخگوی نیازهای انسانی باشند. بافت محصولات آرایشی و بهداشتی سینره بسیار نرم است و قدرت نفوذکنندگی بالایی دارند. این محصولات هرگز حساسیت‌زا نیستند و تمامی انواع پوست و مو می‌توانند از محصولات این برند استفاده نمایند. فرمولاسیون قوی نتیجه کار و تلاش محققان ایرانی است و تمامی این موارد به موفقیت داستان برند سینره کمک کرده‌اند.

انتقال حس خوب

در داستان برند سینره یک موضوع بسیار برجسته است و آن هم انتقال حس خوب به مشتریان است. تمامی کسانی که از محصولات این برند استفاده کرده‌اند به این موضوع اشاره می‌کنند محصولات برند سینره حالشان را خوب می‌کند. این دقیقا همان استراتژی است که به موفقیت این برند کمک کرده است. برندهای دیگر که می‌خواهند در زمینه کاری خود به موفقیت برسند باید بر انتقال حس خوب تمرکز داشته باشند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد داستان برند سینره در اختیار شما قرار دهیم. برند سینره یک برند ایرانی است که تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را درسال 1376 و بر پایه استفاده از گیاهان دارویی آغاز کرد. این برند توانست به زودی به یک برند محبوب ایرانی تبدیل شود و امروزه بسیاری از کسانی که به دنبال محصولات پوستی و زیبایی هستند برند سینره را مورد استفاده قرار می‌دهند. موفقیتی که در داستان برند سینره به چشم می‌خورد تصادفی نیست و پایبند بودن به استراتژی‌های هوشمند یکی از مهمترین مواردی است که این برند را موفق کرده است.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید