برند تن درست، برندی خاص با تکیه بر طبیعت

برند تن درست، برندی خاص با تکیه بر طبیعت

حسین رمضان نیا
مرداد ۳, ۱۴۰۲ / 5 دقیقه مطالعه

برند تن درست، برندی خاص با تکیه بر طبیعت

برند تن درست یکی از برندهایی است که وقتی به تاریخچه آن نگاه می‌کنید می‌توانید کوشش و تلاش برای رسیدن به هدف را ببینید. این برند در زمینه تولید پوشاک با الیاف طبیعی فعالیت دارد و امروزه توانسته است به یکی از برندهای برتر ایرانی تبدیل شود. بابک اخوان بلورچیان و مرجان صدرالعلمایی از بنیانگذاران این برند هستند. چیزی که سبب تمایز کار آنها با برندهای دیگر شده است، به کار بردن الیاف طبیعی در تولید محصولات و پوشاک است. این برند کار خود را در دهه 80 آغاز کرد و امروزه به یکی از ارکان اصلی پوشاک ایرانی تبدیل شده است.

شروع کار بدون مارک و لیبل

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برند تن درست کار خود را از یک مجتمع صنایع دستی در فرمانیه آغاز کرد و به زودی مورد توجه قرار گرفت. پوشاکی که این برند ارائه می‌داد از الیاف طبیعی ساخته شده بودند و می‌توانستند به خوبی در بدن بنشینند. این الیاف هرگز باعث حساسیت‌های پوستی نمی‌شدند و نرم و لطیف بودند. این دو زوج ساعت‌ها کار بی‎وقفه را در آن مغازه پشت سر گذاشتند تا توانستند محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند و مورد توجه قرار گیرند.

سادگی اصل موفقیت است

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در برند تن درست دیده می‌شود سادگی در برش لباس‌هاست. اگر همین الان به وب سایت این برند مراجعه کنید می‌توانید محصولات آن را مشاهده کنید و به خوبی به درک این موضوع می‌رسید که سادگی و آراستگی در محصولات این برند به چشم می‌خورد. به طور کلی، چیزی که باعث شد محصولات این برند از همان ابتدا  که هنوز لیبل و مارکی بر روی لباس‌هایشان وجود نداشت به موفقیت برسند سادگی خاص و خیره کننده اش بود. سادگی اصل موفقیت است! این چیزی است که این برند به آن پایبند است.

برند تن درست، برندی خاص با تکیه بر طبیعت

محصولات برند تن درست در کجا دوخته می‌شوند؟

با توجه به این مسئله که این برند لباس‌هایی بسیار خاص و زیبا را تولید می‌کند ممکن است این سوال پیش بیاید که این برند محصولاتش را در کجا تولید می‌کند. بهتر است بدانید محصولات این برند از شعربافی کاشان، پارچه‌های دستباف پشمی تالش و نائین بدست می‌آیند. همانطور که می‌دانید این مراکز در تولید پارچه‌های طبیعی شناخته شده هستند و شما می‌توانید به الیاف طبیعی این برند اطمینان داشته باشید. نرمی و لطافت دو مشخصه اصلی پوشاک این برند هستند و استفاده از آنها نوعی احترام به طبیعت به شمار می‌رود.

محصولات این برند چیستند؟

با توجه به این امروزه برند تن درست به یک برند شناخته شده تبدیل شده است، مشتریان تمایل دارند با محصولات این برند آشنا شوند. این برنده محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. به طور کلی، این برند در زمینه تولید پوشاک زنانه و مردانه تخصص و تبحر دارد و امروزه آیتم‌های دیگری را از جمله شال، روسری، کیف و کفش را به محصولات خود افزوده است. محصولات این برند بسیار راحت هستند و زمانی که آنها را مورد استفاده قرار می‌دهید آرامش خاصی را در بدن خود احساس می‌کنید که بسیار ارزشمند است.

روح ماشین زده، حس منفی قرن بیست و یکم

یکی از مهمترین مواردی که در برند تن درست به چشم می‌خورد قدرت این برند در زدودن روح ماشین زدگی است. در گذشته، لباس‌ها به صورت دستی و زیر نظر خیاط تولید می‌شدند. اما امروزه، محصولات به صورت ماشینی تولید می‌شوند و هیچ روح و انرژی را در آن احساس نمی‌کنید. اگر به دنبال تغییر زندگی و نگرش خود هستید در مرحله اول بهتر است این کار را از لباس‌هایی که به تن می‌کنید آغاز نمایید. این امر باعث می‌شود که بدن شما برای پذیرش تغییر آماده شود و در نتیجه می‌توانید احساسات خوبی را تجربه نمایید.

کیفیت، اصلی همیشگی

یکی از مهمترین مواردی که در پوشاک برند تن درست به چشم می‎خورد کیفیت بسیار بالای محصولات این برند است. این پوشاک دوام زیادی دارند و مدت طولانی قابل استفاده خواهند بود. همچنین، زمانی که محصولات این برند را به تن می‌کنید می‌توانید حس خوشی را تجربه کنید و تمامی این امر به دلیل انرژی است که در این لباس‌ها وجود دارد. همه این امور به دلیل توجه به مواد اولیه با کیفیت است. در واقع، شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این برند بدرخشد، توجه به استفاده از مواد با کیفیت است.

توجه به نیازهای کاربران

یکی دیگر از مواردی که پوشاک برند تن درست را مورد توجه قرار داده است توجه به نیازهای کاربران است. کاربرانی که قرار است از پوشاک شما استفاده کنند هر یک دارای نیازهای مشخصی هستند که اگر این نیازها شناسایی شود و به خوبی در تولیدات لباس پیاده‌سازی شود می‌تواند حس خوبی را در مشتریان به وجود بیاورد. تن درست به این اصل پایبند بوده است و نیازهای کاربران را در صدر توجهات خود قرار داده است. اگر اکنون به لباس‌های این برند نگاه کنید به دقت می‌توانید تداعی نیازهای کاربران را مشاهده نمایید.

پیاده‌سازی استایل متفاوت

از جمله مواردی که باعث شده است پوشاک برند تن درست به یک پوشاک زیبا و خاص برای سخت‌پسندان تبدیل شود پیاده‌سازی استایل متفاوت در لباس‌هاست. اگر به این لباس‌ها نگاه کنید می‌توانید متوجه استایلی شوید که در آنها وجود دارند و این استایل‌ها می‌توانند تیپ و ظاهر پوشندگان را به یک ظاهر خاص و با پرستیژ تبدیل نمایند.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد برند تن درست در اختیار شما قرار دهیم. این برند کار خود را در سال 1383 با شعار استفاده از الیاف طبیعی و ابریشمی در محصولات آغاز کرد و امروزه توانسته است به یک کسب و کار مطرح ایرانی تبدیل شود.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید