برند صحت، برندی قدیمی و اصیل

برند صحت، برندی قدیمی و اصیل

حسین رمضان نیا
مرداد ۸, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

برند صحت، برندی قدیمی و اصیل

برند صحت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید مواد شوینده از جمله شامپو فعالیت دارد و توانسته است به یکی از بهترین برندهای ایرانی تبدیل شود. به گواهی اسنادی که در این رابطه وجود دارد شامپوهای صحت اولین شامپوهای گیاهی ایران هستند و توانستند مفهوم گیاهی و طبیعی را به زندگی ایرانیان وارد کنند. این برند فعالیت خود را در سال 1335 آغاز کرد و در تمامی این سال‌ها با پشت سر گذاشتن چالش‌ها توانسته است به یک برند قدیمی و اصیل تبدیل شود. برند صحت برندی است که در کشورهای اطراف نیز شناخته شده است و تمامی این امور نشان میدهند این برند مسیر درستی را در کسب و کار طی کرده است.

معرفی محصولات برند صحت

این برند محصولات شوینده زیادی را به بازار عرضه می‌کند که از میان آنها می‌توان به شامپو، نرم کننده ی مو، بدن شوی، مایع دستشویی، مایع ظرف شویی و سفیدکننده اشاره کرد. در میان تمامی این محصولات شامپوهای صحت کاملا شناخته شده هستند و زمانی که نام این برند را به میان می‌آوریم ناخودآگاه افراد به یاد شامپو سدر صحت می‌افتند. شامپوهای سدر صحت از اولین شامپوهای گیاهی بودند که اثربخشی زیادی داشتند و درزمانی که این برند کار خود را آغاز کرد تبلیغات زیادی را بر روی آن انجام داد.

مشخص کردن اهداف

یکی از مهمترین مواردی که در برند صحت دیده می‌شود و همین امر به موفقیت آن کمک کرده است مشخص کردن اهداف است. زمانی که این برند کار خود را آغاز کرد، ابتدا تمامی توجه خود را بر تولید شوینده‌های فردی از جمله شامپو قرار داده بود. اما پس از مدتی و با توجه به درخواست‌های مکرر بازار، خط تولید خود را به دو دسته شوینده‌های فردی و خانگی تقسیم کرد و همین امر باعث شد که این برند دقیق‌تر و هدفمندتر در بازار پیش برود.

برند صحت، برندی قدیمی و اصیل

چرا محصولات گیاهی؟

یکی از مواردی که باعث شده است برند صحت به یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایرانی تبدیل شود تولید محصولات گیاهی است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا محصولات گیاهی در بازار محبوب هستند. به طور کلی، پس از انقلاب صنعتی که در قرن 19 رخ داد، علم فیزیک و شیمی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشت و همین امر باعث شد افراد به سمت استفاده از محصولات شیمیایی متمایل شوند. اما پس از مدتی آنها به این نتیجه رسیدند که محصولات گیاهی با بدن آنها سازگارترند و در نتیجه به سمت این محصولات بازگشتی دیده شد. برند صحت این نیاز را به خوبی شناسایی کرده است و با تولید محصولات گیاهی به رشد بازار ایران کمک کرده است.

صحت در مسیر صادرات

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین اهداف این برند نفوذ به بازارهای بین المللی بوده است و در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است. امروزه، محصولات این برند در کشورهای مارات متحده ی عربی ،عمان، کویت، قطر، بحرین، عربستان سعودی، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، سودان، یمن و لبنان به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی دارد. همین امر این برند را به یک برند محبوب منطقه‌ای نیز تبدیل کرده است.

پاکیزگی اولین قدم برای تجربه زندگی موفق

یکی از مواردی که برند صحت به آن پایبند بوده است خلق پاکیزگی است. این برند بر این باور است اولین چیزی که به شما آگاهی می‌دهد و شما را در مسیر یک زندگی موفق می‌گذارد پاکیزگی است. تا زمانی که محیط اطراف شما تمیز نباشد، هرگز نمی‌توانید به موارد مهم دیگر در زندگی خود فکر کنید. این برند با این هدف، توجهش را بر تولید محصولاتی قرار داده است که می‌توانند پاکیزگی و تمیزی را به شما هدیه دهند و اولین نقطه رسیدن به موفقیت باشند.

اصول اساسی برند صحت

برند صحت برای اینکه بتواند در مسیر کاری خود موفق باشد، برخی از این اصول را در نظر گرفته است. بهتر است بدانید چندین دهه است این برند موفق در بازار عمل می‌کند و همین اصول توانسته‌اند این برند را به یک برند شناخته شده و جذاب برای کاربران تبدیل نمایند. برخی از این اصول به شرح زیر هستند:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت: شاید بتوان گفت استفاده از مواد اولیه با کیفیت مهمترین اصلی است که به موفقیت این برند در بازار عمل کرده است و باعث شده است نام صحت به یک نام ماندگار تبدیل شود.
  • استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا: شاید زمانی که صحبت از تکنولوژی می‌شود شما تصور کنید که با خرید یک دستگاه به روز همه چیز جدید می‌شود. بهتر است بدانید برندها از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنند که محصولات خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند. به همین دلیل، تکنولوژی‌های جدید از زمانی که وارد کارخانه صحت می‌شوید پیش روی شما قرار دارند. از آزمایشگاه گرفته تا کارگران بخش تولید دائما در حال آپدیت کردن دانش و عملکرد خود هستند که بتوانند به موفقیت این برند در بازارهای داخلی و جهانی کمک نمایند.

استفاده از استراتژی‌های مناسب بازاریابی

از جمله مواردی که باعث شده است برند صحت به یک برند مهم و شناخته شده تبدیل شود پایبندی این برند به استراتژی‌های بازاریابی است. بهتر است بدانید تا زمانیکه شما تبلیغات برند خود را در یک مسیر درست پیش نبرید، هرگز نمی‌توانید به یک برند شناخته شده تبدیل شود. امروزه بازاریابی به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده است و کسانی که می‌خواهند برند خود را تقویت نمایند باید به انتخاب استراتژی‌های هدفمند توجه داشته باشند. تیزرهای تبلیغاتی مناسب صحت و پخش آن در کانال‌های تبلیغاتی هدف آن را به یک برند محبوب در میان مردم تبدیل کرده است.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد برند صحت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این برند یکی از اولین برندهای ایرانی است که کار خود را در زمینه تولید شوینده آغاز کرد و سپس توانست به اولین برندی تبدیل شود که شامپوهای گیاهی را به بازار عرضه کرد. این برند به استراتژی‌های اصولی از جمله استفاده از مواد اولیه با کیفیت و علم روز دنیا پایبند بوده است و همین امر آن را در مسیر رسیدن به موفقیت قرار داده است.

5 / 1
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

1 / 5. 1

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید
  • e-commerce فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

    Wow, fantastic weblog format! How long have you been blogging for?
    you make blogging glance easy. The full glance of your
    web site is wonderful, as smartly as the content! You can see
    similar here ecommerce