برند سن ایچ برندی متفاوت و خوش طعم

برند سن ایچ برندی متفاوت و خوش طعم

حسین رمضان نیا
مرداد ۱۰, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

برند سن ایچ برندی متفاوت و خوش طعم

برند سن ایچ یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع نوشیدنی است و توانسته است با تولیدات خاص و منحصربه‌فردش به افراد کمک کند به نوشیدنی‌های متفاوت دسترسی داشته باشند و حس خوبی را تجربه نمایند. این برند در وب‌سایتش به این موضوع اشاره می‌کند که داستان این برند داستان بذری است که با امید کاشته می‌شود. سن ایچ کار خود را در سال 1356 آغاز کرد و محصولاتش کیفیت بسیار بالایی داشتند و امروزه سن ایچ به پای ثابت بسیاری از مهمانی‌ها تبدیل شده است. طعم خوب، کیفیت بالا و ساخت استاندارد همگی باعث شده‌اند محصولات این برند بیش از پیش مورد توجه باشند.

شروع کار سن ایچ

شرکت عالیفرد یا همان سن ایچ کار خود را در شهر صنعتی کاوه و در شهرستان ساوه آغاز کرد و به زودی توانست به یک برند شناخته شده و مهم تبدیل شود. پس از مدتی برند سن ایچ تصمیم گرفت کارخانه دیگری را در فیروز کوه تاسیس کند و این کارخانه حاوی به روزترین تجهیزات و استانداردها بود که به این برند کمک می‌گند محصولاتش را به تمامی ایران بفرستد. امروزه، هر جای ایران بروید می‌توانید رد پایی از محصولات سن ایچ را مشاهده کنید و با مصرف آنها حس خوبی را در خود پرورش دهید.

تولید آبمیوه سن ایچ

همانطور که می‌دانید نوشیدنی‌ها جایگاه بسیار خاصی در سفره ایرانی دارند. زمانی که مهمان به خانه ایرانی‌ها می‌آید آنها تلاش می‌کنند تا آماده سازی یک آبمیوه خنک به آنها خوشامد بگویند. همین امر سبب شد تا سن ایچ آبمیوه‌های خوش طعمی را تولید کند و آن را به سر سفره ایرانی‌ها بفرستد. پس از مدتی برند سن ایچ تولید محصولات دیگری از جمله آبمیوه‌های گازدار و نوشیدنی مالت را آغاز کرد و تلاش کرد تعداد نوشیدنی‌های خود را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد و حس خوبی را در مشتریانش به وجود بیاورد.

برند سن ایچ برندی متفاوت و خوش طعم

سن ایچ، قدمی برای پر کردن جای خالی طعم‌ها

از جمله مواردی که باعث شده است برند سن ایچ به یک برند مهم و دوست‌داشتنی در میان ایرانیان تبدیل شود خلق طعم‌های متفاوت توسط این برند بود. سن ایچ کار خود را با تولید آبمیوه‌های پرتقالی که از محبوب‌ترین آبمیوه‌های ایرانی به شمار می‌روند آغاز کرد و سپس طعم‌های جدید را به این لیست افزود. امروزه این برند به دلیل ارائه و تولید محصولات مختلف با طعم‌های متفاوت مورد توجه قرار گرفته است و کسانی که به دنبال محصولات خاص هستند حتما به آبمیوه‎های سن ایچ سر می‌زنند.

کیفیت شعار ما نیست هدف ماست!

یکی دیگر از مواردی که در داستان برند سن ایچ به چشم می‌خورد کیفیت است. این برند همواره در تلاش بوده است محصولاتی را تولید کند که کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند به ایرانیان کمک کنند در زمان نوشیدن آبمیوه حس خوبی داشته باشند. به همین دلیل، سن ایچ تا  به حال موفق شده است گواهینامه‌های زیر را بدست بیاورد:

  • سیستم مدیریت کیفیت
  • سیستم ایمنی مواد غذایی
  • سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
  • اچ.اِی.سی.سی.پی در شرایط بهداشتی و بهینه

نگاهی به زندگینامه بنیان گذار سن ایچ

حسین علیزاد موسس و بنیان گذار برند سن ایچ است که در سال 1304 در خانواده پر جمعیتی در تبریز متولد شد. پدرش یکی از بازرگانان مشهور تبریز بود و همین امر باعث شد که علیزاد به فوت و فن کار تسلط کافی داشته باشد. در سن 16 سالگی، علیزاد به تهران آمد و کار پرداخت. در اولین مرحله تصمیم گرفت مواد مورد نیاز قنادی‌ها را تامین کند. به همین دلیل، کار خود را از فروش بادام به قنادی‌ها با بسته‌بندی‌های خاص آغاز کرد. نوع بسته بندی و کیفیت بالای محصولاتش باعث شد که به زودی حجره‌ای را دایر کند و کار خود را آغاز نماید.

پس از مدتی کیفیت بالای کار باعث شد، قنادی‌ها برای سفارش ماشین‌آلات و برخی از تجهیزات مورد نیاز خود به علیزاد اطمینان کنند. به همین دلیل، علیزاد به بازار واردات ماشین‌آلات قنادی پیوست. پس از مدتی علیزاد تلاش کرد که شرکتی را در زمینه تولید شیرینی و شکلات راه‌اندازی کند و همین امر باعث شد که شرکت شوکومارس را راه انداخت. پس از انقلاب، نام شوکو مارس به شوکو پارس تغییر کرد و هنوز در زمینه تولید شیرینی و شکلات فعالیت دارد.

راه‌اندازی برند تو بنوش!

علیزاد در تمامی این مدت به دنبال راه‌‌اندازی برند خود بود. به همین دلیل، با همکاری یک شرکت دانمارکی برندهای سن تاپ و سن کوئیک را راه انداخت و این مسئله باعث شد که به زودی مورد توجه قرار گیرد. پس از انقلاب 1357، نام برند سن تاپ و سن کوئیک به سن ایچ به معنای تو بنوش تغییر کرد. کیفیت روز افزون محصولات برند سن ایچ همواره مورد توجه قرار داشت و افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های خاص و بی‌نظیر بودند محصولات سن ایچ را تهیه می‌کردند. امروزه، محصولات سن ایچ همچنان کیفیت بسیار بالایی دارند و به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی تبدیل شده‌اند.

فعالیت‌های دیگر برند سن ایچ و ورد پسر حسین علیزاد به بازار کار

علیزاد در سال 1369 شرکتی با نام شرکت شیوا را تاسیس کرد و مدیریت آن را به فردین علیزاد سپرد که همانند پدر شم خوبی در بازار داشت. او شرکت شیوا را به تولید انواع پاستیل، ژله و بستنی زمستانی با برندهای «شیبا» و «شیبابا» اختصاص داد که در زمان خودش به موفقیت‌های زیادی دارد. از محصولات دیگر شرکت شیوا می‌توان به تولید کروسان، مارشمالو، آدامس بادکنکی و نوعی شکلات صبحانه با برند «کرمونا» اشاره کرد. متاسفانه حسین علیزاد در سال 1384 دار فانی را وداع گفت و تمامی کارها را به دست فردین سپرد.

حضور در عرصه تبلیغات

برند سن ایچ تا به حال سرمایه‌گذاری چشمگیری در زمینه تبلیغات داشته  است و یکی از برجسته‌ترین کارهای این برند همکاری‌اش با نوید محمدزاده به عنوان سفیر این شرکت است. تبلیغات وسیع و گسترده برند سن ایچ باعث شده‌اند این برند به یک برند ماندگار تبدیل شود.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد برند سن ایچ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید یکی از عواملی که باعث شده است برند سن ایچ به یک برند موفق تبدیل شود انتخاب استراژی‌های هوشمند کسب و کار و توسعه فردی است که به این برند کمک کرد در یک مسیر مناسب پیش برود و به موفقیت برسد.

5 / 5
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

5 / 5. 1

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید
  • sklep online فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

    Wow, fantastic weblog layout! How long have you been blogging
    for? you made blogging look easy. The whole glance of your site
    is magnificent, as smartly as the content! You can see similar here najlepszy sklep