برند مای، برندی با ارائه محصولات تخصصی و متنوع

برند مای، برندی با ارائه محصولات تخصصی و متنوع

حسین رمضان نیا
مرداد ۱, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

برند مای، برندی با ارائه محصولات تخصصی و متنوع

برند مای یکی از برندهای بسیار مطرح و شناخته شده ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1381 در شرکت آریان کیمیا تک با تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرد و در سال 1382 تولید لوازم آرایشی را نیز آغاز کرد. این برند در سال 1386 محصولات مراقبت از مو را نیز تولید کرد و در سال 1388 تولید عطر و ادکلن را به مجموعه تولیدات خود افزود. امروزه این برند به عنوان یکی از مدرن‌ترین برندهای ایرانی است که در این مدت توانسته است سهم عظیمی از بازار را به خودش اختصاص دهد.

تولید محصولات بعداشتی

به طور کلی، برند مای فعالیتش را با تولید محصولات بهداشتی مراقبت از پوست، شامپو و مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت از بدن، پاک‌کننده و ضد‌عفونی‌کننده آغاز کرد. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این برند مد نظر قرار گیرد تولید محصولاتش بر اساس استانداردهای روز بین‌المللی است. این برند بر اساس فرمولاسیون شرکت کال اند کو آلمان عمل می‌کند و اکنون توانسته است به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل شود.

محصولات آرایشی کلاسیک

محصولات آرایشی کلاسیک برند مای شامل محصولات آرایشی صورت، چشم، لب و لاک ناخن می‌شوند. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند چهره‌ را زیباتر کنند. در تولید این محصولات از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌شود و این محصولات هیچ ضرری برای پوست صورت ندارند. با توجه به این موضوع که تنوع در محصولات این برند زیاد است، شما می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید سفارش دهید و از ویژگی‌های خاص آنها برای زیبایی صورت بهره‌مند گردید.

محصولات مردانه

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است برند مای به عنوان برند برتر ایرانی شناخته شود تولید محصولاتی با توجه به ویژگی‌های زنانه و مردانه است. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و توانسته‌اند پاسخگوی نیازهای مردان باشند. همانطور که می‌دانید پوست آقایان در مقایسه با پوست بانوان عمق بیشتری دارد و تمیز کردن آن کمی دشوارتر است. محصولات مای توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی بر روی پوست آقایان داشته باشند و رضایت آنها را جلب نمایند.

برند مای، برندی با ارائه محصولات تخصصی و متنوع

بلک دایموند

برند مای همواره در تلاش بوده است با راه‌اندازی لاین‌های مختلف زیبایی و بهداشتی محصولات تازه‌ای خلق کند. یکی از لاین‌هایی که این برند راه‌اندازی کرده است لاین بلک دایموند برای تولید محصولات آرایشی است. هدف از ایجاد این لاین تداعی حس اعتماد به نفس در بانوان ایرانی است. کیفیت محصولات مای به حدی بالاست که با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند و در عین حال هزینه آن معقول‌تر است.

محصولات کودک

برند مای به نیازهای کودکان توجه ویژه‌ای داشته است و تلاش کرده است محصولات این قشر از جامعه را با توجه به فرمولاسیون خاصی تولید کند که از هر گونه آسیب در امان باشند. این محصولات از مو و پوست کودکان مراقبت می‌کند و به ساختار نرم و لطیف آنها آسیبی وارد نمی‌کند. شما می‌توانید با خیال آسوده محصولات این برند را تهیه کنید.

لاین فارما

یکی دیگر از لاین‌های برند مای که این روزها طرفداران زیادی دارد و در تمامی این سال‌ها تلاش کرده است محصولاتی با ویژگی‌های خاص را ارائه دهد لاین فارماست. این لاین به صورت تخصصی بر درمان و جلوگیری از آسیب به پوست تمرکز دارد. از محصولات لاین فارما می‌توان به انواع کرم مرطوب‌کننده، کرم‌های ضد آفتاب، فوم شستشوی صورت، کرم‌های نرم‌کننده، کرم‌های جوان‌کننده، ژل‌های ضد جوش و ژل‌های ضدعفونی‌کننده اشاره کرد.

لاین مجیشن

برند مای در سال 1400 لاین ویژه و منحصربه‌فردی با نام مجیشن را راه‌اندازی کرد و باعث شد تحسین همگان بیدار شود. این لاین با همکاری علی کریمی فوتبالیست مطرح ایران راه‌اندازی شد. در ساخت محصولات لاین مجشین دو مدل شامپو، دو مدل شامپو بدن و دو مدل بادی اسپلش وجود دارند که همه آنها مخصوص آقایان هستند. تمامی این محصولات کیفیت بالایی دارند و می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

مای برندی بین‌المللی

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است برند مای به یک برند مطرح تبدیل شود صادرات این برند به کشورهای خاورمیانه است. با توجه به این مسئله که این برند محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند توانسته است رضایت مشتریان خارجی را جلب کند و بسیاری از کسانی که از محصولات این بنرد استفاده کرده‌اند می‌گویند این برند مشابه به برندهای برتر اروپایی و آمریکایی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این برند در سال 1397 عنوان برترین صادرکننده را به خود اختصاص دارد.

ویژگی‌های محصولات مای

محصولات برند مای دارای ویژگی‌های متعددی هستند که توانسته‌اند بر احساس مشتریان خود اثر بگذارند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل نمایند. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های محصولات مای می‌پردازیم.

کیفیت بالا

یکی از مهمترین مواردی که محصولات این برند را به محصولات ویژه تبدیل کرده است کیفیت بالاست. تمامی محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته می‌شوند و می‌توانند ویژگی‌های خاصی را به این محصولات ببخشند. بهتر است بدانید این مواد هیچ گونه آسیبی به پوست بدن وارد نمی‌کنند و شما با خیال آسوده می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استانداردهای بین المللی

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است استفاده از محصولات این برند مد نظر قرار گیرد توجه به استانداردهای بین‌المللی است. همانطور که متوجه شده‌اید محصولات برند مای بر اساس فرمولاسیون ویژه‌ای از پ شرکت کال اند کو آلمان تولید می‌شوند و قابل اعتماد هستند. شما می‌توانید با خیال آسوده محصولات این برند را مورد استفاده قرار دهید و دیگر نباید نگران چیزی باشید.

وجود لاین‌های تخصصی

از جمله مواردی که این برند را به یک برند محبوب تبدیل کرده است تخصصی بودن لاین‌های مای است. امروزه محصولات برند مای در لاین‌های تخصصی تولید می‌شوند و هر محصول ویژگی خاصی دارد. به طور مثال، اگر شما یک آقا هستید و می‌خواهید از شامپویی برای از بین بردن چربی موهایتان استفاده کنید، باید بدانید شامپو مناسبی در لاین محصولات مراقبت از مو آقایان وجود دارد.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد محصولات برند مای در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این برند محصولات متنوعی را تولید می‌کند و توانسته است به یکی از محصولات شناخته شده بازار تبدیل شود. کیفیت محصولات مای بسیار بالاست و در ساخت آنها استانداردهای بین‌المللی مد نظر قرار دارند.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید