برند هیدرودرم، برندی ایرانی که رقیب برندهای خارجی است!

حسین رمضان نیا
تیر ۱۳, ۱۴۰۲ / 6 دقیقه مطالعه

برند هیدرودرم، برندی ایرانی که رقیب برندهای خارجی است!

برند هیدرودرم یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه لوازم آرایشی است که با ویژگی‌های خاص خود توانسته است به یکی از برندهای برتر ایرانی تبدیل شود. بسیاری از کسانی که متوجه می‌شوند این برند ساخت ایران است شگفت‌زده می‌شوند! زیرا این برند دقیقا مشابه به برندهای برتر دنیاست و شما می‌توانید با یک هزینه مناسب بهترین محصولات پوستی را خریداری کنید. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این برند به موفقیت برسد توجه به استانداردهای روز دنیاست. همچنین، این برند از مواد اولیه با کیفیت در ساخت محصولات استفاده می‌کند. در کنار تمامی این موارد توجه به استراتژی‌های مناسب کسب و کار مسئله دیگری است که به موفقیت این برند کمک کرده است.

تاسیس برند هیدرودرم

برند هیدرودرم در سال 1386 در شرکت داروسزای پارس حیان به وجود آمد. این شرکت در سال 1361، توسط دکتر رقیه گلوبندی و زهرا گلوبندی تاسیس شده بود. هر دو نفر از محققین و اساتید برجسته دانشگاه بودند که تلاش می‌کردند بهترین محصولات دارویی را برای ایرانیان تهیه کنند. امروزه، شرکت پارس حیان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، مو، دندان و ناخن در خاورمیانه شناخته شده است. کیفیت محصولات هیدرودرم در بازارهای جهانی نیز مورد توجه قرار گرفته است. این برند در دو لاین حرفه‌ای لیدی و بیبی محصولات خود را تولید می‌کند.

کیفیت بالا و فرمولاسیون ویژه

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است برند هیدرودرم همراستا با نمونه‌های خارجی قرار گیرد کیفیت بسیار بالای محصولات آن است. همچنین، فرمولاسیونی که در محصولات این برند به کار می‌رود سازگاری بسیار زیادی با پوست ایرانیان دارند. شاید بتوان گفت همین امر رمز موفقیت این برند به شمار می‌رود. در کنار تمامی این موارد، یکی دیگر از مواردی که هیدرودرم را به یک برند مهم و شناخته شده تبدیل کرده است قیمت مقرون به صرفه است.

برند هیدرودرم، برندی ایرانی که رقیب برندهای خارجی است!

 زمانی که شما با یک قیمت مناسب می‌توانید محصولی را تهیه کنید که دقیقا کیفیت برابر با نمونه‌های خارجی دارد، بی‌شک به سراغ آن محصول می‌روید. امروزه، برند هیدرودرم توانسته است بیش از 30 محصول را در لاین‌ها و مجموعه‌های تخصصی به بازار عرضه کند و این محصولات به حفظ جوانی و شادابی پوست آقایان و بانوان در تمامی سنین کمک می‌کنند.

تنوع بالای محصولات هیدرودرم

یکی از مواردی که برند هیدرودرم را به یک برند مهم و شناخته‌شده تبدیل کرده است تولید محصولات متنوع پوستی است. این برند محصولات زیر را به بازار عرضه می‌کند:

  • محصولات تخصصی جوانسازی پوست
  • محصولات جوان‌ کننده
  • محصولات ضد‌ پیری
  • محصولات لایه‌ بردار
  • محصولات روشن‌ کننده
  • محصولات آنتی آکنه
  • محصولات محافظت از لب و ناخن
  • محصولات تخصصی بانوان در دوران بارداری و شیردهی

بر اساس اطلاعاتی که این برند از خود انتشار داده است اهداف مهمی را دنبال می‌کند که یکی از مهمترین اهداف این برند به شرح زیر است:

  • ارائه محصولات مرغوب، با کیفیت و مناسب برای ارتقای سلامتی پوستی همه افراد جامعه

این محصولات شامل تمامی سنین هستند و می‌توانند برای تمامی گروه‌های سنی مورد استفاده قرار گیرند.

محصولات مراقبت از مو هیدرودرم، درخشانی هدیه این برند به موهای شما

یکی از حوزه‌هایی که این برند توانسته است در آن به موفقیت برسد تولید محصولات مراقبت از مو است. این برند ترمیم‌کننده‌های مو را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه می‌کند که از قدرت آبرسانی بسیار زیادی برخوردار هستند و با توجه به اینکه دارای ترکیب سر امید هستند و می‌توانند مو را شفاف کنند به یک محصول ارزشمند تبدیل شده‌اند.

شامپوهای تقویت‌کننده این برند به شدت مورد توجه قرار دارند و با ترکیباتی نظیر گلوکونات روی، بیوتین و کیوتن به حفظ نرمی و زیبایی موها کمک می‌کنند. محصولات هیدرودرم حاوی روغن‌های طبیعی از جمله روغن آووکادو، روغن آرگان، ابریشم سفید و کراتین هستند و در نتیجه اکنون می‌توانید حدس بزنید چرا این محصولات مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تولید محصولات مناسب برای موهای خشک و نازک

یکی از فرآورده‌های بسیار مهم برند هیدرودرم تولید محصولات مناسب برای موهای خشک و نازک است. این فرآورده‌ها موهای نازک را تقویت می‌کنند و حالت نرم و خوش‌حالتی به آنها می‌بخشند. این محصولات موهای سر را حجم می‌دهند و با توجه به این مسئله که حاوی کلاژن و کراتین هستند برای تقویت موهای خشک و نازک گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

محصولات ضد عفونی کننده پوست، جهشی بزرگ در زمینه بهداشت

محصولات ضد عفونی کننده پوست برند هیدرودرم دارای ویژگی‌های متعددی هستند که بدین شرح هستند:

  • این محصولات حتما عصاره و ویتامین های تقویت کننده نظیر ویتامین E و آلوئه ورا برای جلوگیری از خشکی پوست هستند.
  • این محصولات دارای مواد مناسبی هستند و می‌توانند طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌ها را مانند باکتری‌های گرم منفی و مثبت، ویروس ها ،قارچ‌ها از بین ببرند.
  • تمامی این محصولات قابلیت استفاده بدون آب را دارند.

ضد آفتاب‌های برند هیدرودرم، زیبایی و درخشندگی پوست زیر آفتاب

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین محصولات برند هیدرودرم ضدآفتاب‌هایی است که تولید می‌کند و به بازار عرضه می‌دهد. کرم‌ها و لوسیون‌های این برند از محصولات بسیار مهم هستند، اما زمانی که صحبت از ضد آفتاب هیدرودرم می‌شود به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت.

یکی از مواردی که باعث شده است ضدآفتاب‌های هیدرودرم به محصولات ویژه بازار تبدیل شوند کیفیت بالای ضدآفتاب‌ها برای پوست‌های خشک و چرب است. فرمولاسیون ویژه‌ای که در این کرم‌ها به کار رفته است به زیبایی پوست کمک می‌نماید. همچنین، این برند ضدآفتاب‌هایی را برای مصرف کودکان و زنان باردار تهیه کرده است و همگی مورد تایید آزمایشگاه‌های فرانسه هستند.

تنوع بالای محصولات پوستی، رمز موفقیت هیدرودرم

برند هیدرو درم توانسته است با تولید محصولات متنوع خود را در بازار به خوبی جا بیاندازد. این برند محصولات پوستی زیر را تولید می‌کند:

  • پن‌ واش‌ روشن کننده
  • فوم واش
  • امولُسیون‌های مرطوب کننده
  • شیر پاک کن
  • پاک کننده‌ دوفاز
  • موس واش‌ پاک کننده
  • ماسک‌ لایه بردار
  • ژل‌ شستشو

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد محصولات برند هیدرودرم در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این برند محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند و همگی مورد تایید لابراتورهای کشور فرانسه هستند. برند هیدرودرم یک برند ایرانی است که توانسته است با توجه به استانداردهای روز دنیا و استفاده از مواد با کیفیت به یکی از برجسته‎ترین برندهای داخلی تبدیل شود.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید